środa, 12 sierpnia 2015

HAUL KOSMETYCZNY


Dziś przychodzę z nowościami nabytymi w ostatnich dniach.
Znajdują się tu rzeczy kupione na urlopie, w Rossmannie, Super-Pharm i Inglocie.





- Oczyszczający żel do mycia twarzy  LA ROCHE-POSAY. Produkt zakupiony pod wpływem dobrych recenzji. Cena- ok.34 zł
- Krem nawilżający SENSITIA IWOSTIN. Szukałam jakiegoś kremu na dzień a że
nie miałam jeszcze z tej firmy, więc pomyślałam, że wypróbuję. Cena- 23 zł na promocji. 
- Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc ZIAJA To już drugie opakowanie. Krem świetnie mi się sprawdza. 
- Oliwkowy peeling drobnoziarnisty Ziaja ; twarz, ciało, dłonie. Kosmetyk jest bardzo delikatny. Cena- ok.10 zł. 
- Maseczka liście zielonej oliwki ZIAJA, Polecała ją któraś z blogerek. Cena - ok.2 zł. 



- Peeling do ciała ISANA, Kosztował grosze, ma dość ładny zapach. Cena na promocji  to ok.4 zł.
- Serum do rąk i paznokci CZTERY PORY ROKU. Skusiło mnie opakowanie z pompką.Cena ok.7 zł.


Byłam na urlopie nad morzem, gdzie znalazłam stoisko z lakierami, pędzelkami do makijażu itp.
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym przeszła obojętnie.
-Zmywacz do paznokci z wit. E+F ziołowy, cena 2 zł. 
- GEL LIKE 4D CARLA COSMETICS w kolorach- 234 i syrena 4
- GOLDEN ROSE 60 Sec w kolorze - 68
- REVERS BIG BRUSH 3D w kolorach - 9 i na różu kod lakieru się zmył :(
- TOP COAT NAIL CARE EXPERT
Cen lakierów nie pamiętam, ale najdroższy kosztował 8 zł.

Oczywiście pędzle też musiały się znaleźć w moim koszyku.
Kupiłam dwie kuleczki mniejsze i jedną większą. 
W prezencie imieninowym, który wybrałam sobie sama. dostałam duży pędzelek. Ojj urzekł mnie wyglądem i miłym włosiem.


Dodatkowo kupiłam sobie dwie szminki GOLDEN ROSE Velvet Matte Lipstick
w odcieniach :
04 i 14
Cena 11zł. 


Po urlopie zaszłam do INGLOTA, oczywiście stamtąd też nie mogłam wyjść nie kupując niczego. 
Nabyłam pomadę do brwi. To już moja druga. Ta jest w odcieniu 16. W kuferku mam jeszcze odcień 17, który był idealny przy czarnych włosach. Gdy zeszłam z czerń na brąz 17 była zbyt mocna. 
Wzięłam więc 16.
Cena 37 zł.



To by było na tyle. Miałyście coś z tych rzeczy ? 


7 komentarzy:

  1. Serum do rąk znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nowosci... ciekawa jestem pomadek golden rose. Chetnie zobacze swatche

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowości :) miłego używania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Za jakiś czas kupię sobie tę konturówkę z Inglota, ale cały czas nie wiem jaki kolor wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm lakiery wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten peeling z Ziaji oraz maseczkę ;). Jaki fajny puchaty pędzelek! Uwielbiam pomadki z tej serii z Golden Rose, mam kilka sztuk ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. serii liście manuka nie lubię, ale nie miałam tego kremu na noc i czaję się, by go jednak kupić :P.

    OdpowiedzUsuń